knas.blo.gg

13/1-13 eftermiddag

Kategori: Allmänt

Alldeles tom önskar hela tiden att det är en dröm, ser på den smutsiga mattan i hallen att det är en verklighet. Något som jag aldrig trodde skulle hända - har hänt. Fan vad jobbigt det känns, skulle bara vilja skrika rakt ut. Har man gjort något får man stå sitt kast, men jag kan inte hjälpa att det gör ont i mitt systerhjärta. Tänk om han är hungrig nu? Trött? Ledsen? Förvirrad? Så såg han ut imorse i alla fall - förvirrad. Jag var i chock, jag darrade i hela kroppen. Det kändes precis som att om någon i det ögonblicket skulle hugga mig med en kniv rakt i magen skulle jag inte känna av det.
 
Förvirringen - en sån underbar människa. Att det kan vara så här.

Önskar så innerligt att jag bara kunde ge dig en kram nu, berätta att jag alltid står bakom din rygg. Vad det än handlar om, för du är verkligen en av dom bästa. Jag älskar dig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: