knas.blo.gg

50 saker...

Kategori: Allmänt

...du som läser detta kanske inte visste om mig =)
 
  • Jag har fobi för fjärilar
  • Jag avskyr när folk inte kan annat än att klaga
  • Jag tror på andar/änglar
  • Jag har varit med om väldigt mycket
  • Jag älskar kaffe
  • Jag är inte rädd för att dö
  • Jag är "allergisk" mot fördomsfulla människor
  • Jag vill inte bo kvar i Örebro resten av mitt liv
  • Jag älskar att spela yatzy på min mobil
  • Jag har inte samma efternamn som min mamma
  • Jag älskar min familj högst av allt på den här jorden
  • Jag ville bli astronaut när jag var liten
  • Jag är lite av en ensamvarg
  • Jag är dålig på att känna igen ansikten
  • Jag säger alltid vad jag tycker
  • Jag tycker det är jobbigt att läsa texter osv när det finns mycket stavfel/förkortningar
  • Jag går i ettan fast jag egentligen skulle gå i trean på gymnasiet nu (bytte linje)
  • Jag är oftast snäll
  • Jag är född 1994
  • Jag är rädd för att mitt liv ska bli tråkigt
  • Jag försöker tänka posivit nästan hela tiden
  • Jag har aldrig haft svårt i skolan men nästan alltid varit skoltrött
  • Jag gillar inte att sova tätt intill någon
  • Jag ä l s k a r sushi (dock inte rå fisk)
  • Jag är 175 cm lång
  • Jag svär nästan aldrig
  • Jag gillar att sy
  • Jag lyssnar oftast på svensk rap/hiphop osvosvosv
  • Jag lyssnar också väldigt ofta på Veronica Maggio
  • Jag har haft två marsvin
  • Jag är väldigt blyg mot nya människor men det släpper ganska fort
  • Jag är ganska klumpig/klantig
  • Jag ogillar när någon tycker synd om mig
  • Jag har i hela mitt liv haft en skev självbild
  • Jag har svårt att somna om det är ljud omkring mig helst ska det vara knäpptyst
  • Jag är 100% svensk
  • Jag har haft Facebook sen 2009
  • Jag tycker Instagram är ganska lame
  • Jag tycker det är jättekul att köra moppe haha
  • Jag öppnar kylskåpet flera gånger om dagen utan att äta något "bara för att"
  • Jag är inte mörkrädd
  • Jag är hundmänniska
  • Jag har aldrig varit "kär" i en kändis - inte ens när jag var liten
  • Jag låtsades dock vara "kär" i kändisar för att mina kompisar var det
  • Jag sjunger alltid när jag är ensam hemma
  • Jag har en väldigt dålig handstil
  • Jag håller i pennor på ett annat sätt än "normalt"
  • Jag tycker inte att det är så kul att shoppa
  • Jag har aldrig gråtit till Titanic
  • Jag avskyr att vara torr i huden
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: